Jäseneksi liittyminen kannattaa!

Liittymällä Suomen Glennit ry:n jäseneksi saat mm:

– neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Glenniväki-lehden
korvauksia MH-luonnekuvauksista
– pääset osallistumaan veloituksetta tai jäsenhintaan erilaisiin tapahtumiin (mm. Glennien touhupäivä erikoisnäyttelyn yhteydessä, näyttelytreenit, trimmauskurssi ja mitä tapahtumia keksimmekään.)
– ja tottakai bonuksena pääset samalla osaksi mukavaa glenniporukkaa.

Suomen Glennit ry:n jäsenenä liityt samalla myös Suomen Terrierijärjestön jäseneksi ja saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Terrilife-lehden. Lehdistä kolme ensimmäistä numeroa ilmestyy sähköisesti ja viimeinen numero postitse. Jos haluat digilehdetkin, niin valitse Terrilifen kohdalla valinta ”digilehti”. Saat silti viimeisen numeron postitse. Jos valitset vain ”painettu lehti” niin saat vain vuoden viimeisen numeron postitse.

Jäsenmaksut vuodelle 2024 (jäsenmaksu kalenterivuodelle):

Varsinainen jäsen 28 euroa
Perhejäsen 15 euroa (samaan talouteen voi kuulua useita perhejäseniä)

HUOM! Mikäli olet jo jäsen, odotathan jäsenlaskun saapumista sähköpostiisi ja käytä maksaessasi laskulla olevaa viitenumeroa. Jäsenlaskut lähetetään aina helmikuun aikana.

TOIMI NÄIN, KUN HALUAT LIITTYÄ JÄSENEKSI:

1. Maksa jäsenmaksu tilillemme Säästöpankki Sinetti  FI69 4500 0010 0461 07, ITELFIHH
  2. Lähetä jäsenhakemus ja liitä siihen arkistointitunnus maksamastasi jäsenmaksusta.
  3. Kun suoritus näkyy tilillämme, käsittelemme jäsenhakemuksen heti seuraavassa hallituksen kokouksessa. Ilmoitamme sinulle jäsenyyden voimaantulosta kokouksen jälkeen.

Jäsenyys on voimassa kalenterivuoden. Glenniväki-lehti postitetaan vain Suomeen, ulkomaiset jäsenet voivat lukea lehden sähköisesti.

KLIKKAA TÄSTÄ HAKEMUSLOMAKKEELLE

Rekisteriseloste (pdf)

HUOM! Kasvattaja!

Kasvattajien yhdistykseen tuomat uudet jäsenet saavat kuluvan vuoden jäsenyytensä maksutta.
Tämä edellyttää, että kasvattaja kysyy luvan pentujensa omistajilta heidän tietojensa luovuttamiseen yhdistykselle ja lähettää heidän puolestaan jäsenhakemuksen Yhdistysavaimen kautta (sähköpostiosoite pakollinen) sekä  ilmoittaa uusien kauttansa tulleiden jäsenten nimet sähköpostitse osoitteeseen jasensihteeri (@) glennit.fi.