Yhdistys

Suomen Glennit ry on vuonna 1991 perustettu glen of imaalinterriereiden virallinen rotuyhdistys. Toimimme aktiivisesti  Glen of imaalinterriereistä kiinnostuneiden ihmisten yhdyssiteenä ja pyrimme edistämään glen of imaalinterriereiden tuntemusta ja jalostustoimintaa Suomessa.

Yhdistyksemme hallituksessa on aktiivisia glennin omistajia ja kasvattajia. Keväällä sääntömääräisessä vuosikokouksessa valitaan jäsenet erovuoroisten tilalle. Vuoden mittaan hallitus pitää kokouksia noin kerran kuukaudessa, jotta kaikki asiat saadaan sujuvasti päätettyä. Tarvittaessa kokouksia pidetään useamminkin, esimerkiksi tapahtumajärjestelyihin liittyen. Hallituksen apuna on joukko muita vapaaehtoisia mahdollistamassa aktiivista toimintaamme.

Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää glenneistä tai toiminnastamme!
Yhteystietomme löydät täältä.